S p r á v a
o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti
Základnej školy , Vajanského 93, 900 01 Modra
za školský rok 2005/2006.

 

Predkladá:

Základná škola
Vajanského 93
900 01 Modra.............................................
riaditeľ ZŠ

 

Prerokované v pedagogickej rade ZŠ 
dňa ...............


Vyjadrenie rady školy:
Rada školy odporúča zriaďovateľovi
.................................................................
s c h v á l i ť
Správu o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti ZŠ ....................za školský rok 2005/2006
..............................................................
           meno a priezvisko
predseda Rady školy pri ZŠ .................

Stanovisko zriaďovateľa:
obec.......................................................
s c h v a ľ u j e
Správu o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti
ZŠ ..........................................................
za školský rok 2005/2006

................................................................
za zriaďovateľa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vypracovali:

Východiská a podklady:
Správa je vypracovaná v zmysle:
1. Vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 9/2006 Z.z. zo 16. 12.2005 o štruktúre a obsahu správ o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach škôl a školských zariadení.
2. Metodické usmernenie MŠ SR č. 10/2006-R k vyhláške MŠ SR č. 9/2006 Z.z.
3. Koncepcia školy na roky .................
4. Plán práce ZŠ ..........................na školský rok 2005/2006.
5. Vyhodnotenia plnenia plánov práce jednotlivých metodických združení a predmetových komisií.
6. Informácie o činnosti Rady školy pri ZŠ.............................
7. Ďalšie podklady ...... (uviesť konkrétne napr. vyhodnotenie jednotlivých podujatí atď.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S p r á v a
o výsledkoch a podmienkach výchovno-vzdelávacej činnosti
Základnej školy, .Vajanského 93, Modra za školský rok 2005/2006.

I.
a)
Základné identifikačné údaje o škole: (§ 2ods. 1 písm. a)

1. Názov školy: Základná škola

2. Adresa školy: Vajanského 93, 900 01 Modra

3. telefónne číslo: 033/6472583 faxové číslo: 033/6472583

4. Internetová adresa: www.zsvajmo.edu.sk e-mailová adresa:zipctres@zsvajmo.edu.sk

5. Zriaďovateľ: Mesto Modra

6. Vedúci zamestnanci školy:

Meno a priezvisko

Funkcie

Peter Tresky

riaditeľ školy (menovaný od .... )

Dušan Mareček

zástupca riaditeľa školy pre I. stupeň

Mária Malacká

zástupca riaditeľa školy pre II. stupeň

 

zástupca riaditeľa pre materskú školu

Viera Zochová

vedúca vychovávateľka ŠKD

Mária Bártová

vedúca ŠKaŠJ

7. Údaje o rade školy a iných poradných orgánoch školy:
7.1) Údaje o rade školy:
Rada školy pri ZŠ Vajanského 93, Modra .......bola ustanovená v zmysle § 24 zákona č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov po voľbách dňa ..1.9.2005 . Funkčné obdobie začalo dňom ...1.9.2004. na obdobie 4 rokov.

Členovia rady školy:

P.č.

Meno a priezvisko

Funkcia

Zvolený /delegovaný/ za +

1.

Beáta Hrbatá

predseda

zvolená

2.

Jarmila Kernáčová

podpredseda

Rada rodičov-podpredseda

3.

Ľubica Vodová

tajomník

Rada rodičov

4.

Milan Schavel

 

MsU Modra

5.

Helena Ryšavá

 

MsÚ Modra

6.

Jana Hrdličková

 

Rada rodičov

7.

Jozefa SLáviková

 

MsÚ Modra

8.

Helena Janogová

 

pedagóg

9.

Tatiana Michálková

 

pedagóg

10.

Svätozár Gabriš

 

Za TJ Modra

11.

Mária Bártová

 

Spr. zamestnanec

+ za rodičov, za pedagogických zamestnancov, za nepedagogických zamestnancov, delegovaný za zriaďovateľa, delegovaný zástupca práv. alebo fyz. osoby, ktorá sa podieľa na výchove a vzdelávaní

Stručná informácia o činnosti rady školy za školský rok 2005/2006:
( počet zasadnutí rady školy, problematika, ktorou sa rada školy zaoberala a jej pomoc pri plnení úloh školy)
Rada školy má 11
členov, predsedníčka Ing. Beáta Hrbatá. Rada školy sa zišla trikrát, riešila problémy prevádzky školy, kontrolovala financovanie a pomáhala riešiť výchovné problémy.

7.2) Údaje o predmetových komisiách a metodických združeniach - poradných orgánoch riaditeľa školy:
1.Prehľad (zoznam)  poradných orgánov riaditeľa školy.
2.
Stručná charakteristika systému práce poradných orgánov riaditeľa školy (systém práce poradných orgánov, rozpracovanie plánu práce školy do plánov poradných orgánov, systém kontroly práce poradných orgánov zo strany vedenia školy, atď.)

b) Údaje o žiakoch školy za školský rok 2005/2006 (§ 2 ods. 1 písm. b)

        

Stav k 15. 9. 2005

Stav k 31. 8. 2006

Počet

tried

Z toho špec. tried.

Počet žiakov

Z toho

v špec. tried.

Z toho integ.

Počet odd.

ŠKD

Počet žiakov

v ŠKD

Počet tried

Z toho špec. tried.

Počet žiakov

Z toho v špec. tried.

Z toho integ.

Počet odd. ŠKD

Počet žiakov v ŠKD

1.

2

0

45

0

0

1

40

2

0

44

0

0

1

29

2.

2

0

31

0

0

1

29

2

0

31

0

0

1

30

3

2

0

48

0

0

1

32

2

0

49

0

0

1

27

4.

2

0

47

0

1

1

14

2

0

47

0

1

1

16

5.

2

0

39

0

0

0

5

1

0

39

0

0

0

2

6.

2

0

50

0

0

0

0

2

0

52

0

0

0

0

7.

2

0

55

0

0

0

0

2

0

54

00

0

0

0

8.

3

0

74

0

0

0

0

2

0

73

0

0

0

0

9.

3

0

70

0

0

0

0

3

0

69

0

0

0

0

Spolu

20

0

459

0

0

120

18

0

458

0

0

0

104

 

7.2
Gremiálne porady sa konali štyrikrát v tomto školskom roku (9.11.2005, 9.1.2006,20.3.2006,10.5.2006) a riešili sa výchovnovzdelávacie problémy, kontrolovali hospodárenie a riešili personálne zabezpečenie pre ďalší školský rok.
Na škole pracovali: Metodické združenie učiteľov I. stupňa, predmetové komisie: slovenského jazyka, cudzích jazykov, matematiky, prírodopisu, telesnej výchovy a dejepis-zemepis.
Úlohy plánu práce školy boli zapracované do plánov jednotlivých predmetových komisií. Na ich plnenie dozreli členovia vedenia a školy, zúčastnili sa na všetkých zasadnutiach. Počas roka boli štyri zasadnutia komisií. Na PK a MZ zhodnotili vyučujúci úroveň predpísaných písomných a zhodu javových analýz s platnými štandardami, prijali opatrenia na odstránenie nedostatkov. Vedenie školy kontrolovalo dodržiavanie klasifikácie v zmysle Metodických pokynov na hodnotenie a klasifikáciu žiakova dodržiavanie Deklarácie práv dieťaťa.
 

Údaje o počte detí materskej školy (uvádza iba základná škola s materskou školou)

Stav k 15. 9. 2005

Stav k 31. 8. 2006

Počet

tried

Z toho

špec. tried.

Počet žiakov

Z toho

v špec. tried.

Z toho integ.

Počet

tried

Z toho

špec.

tried.

Počet

žiakov

Z toho

v špec.

tried.

Z toho

integ.

3-ročné

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4-ročné

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5-ročné

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6-ročné

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

spolu

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

c)Údaje o počte zapísaných žiakov do 1. ročníka ZŠ, údaje o počtoch a úspešnosti žiakov na prijímacích skúškach a ich následnom prijatí na štúdium na stredné školy (§ 2 ods. 1 písm. c) a d)

c1) Údaje o počte zapísaných žiakov do 1. ročníka ZŠ

POČET ŽIAKOV

Z CELKOVÉHO POČTU ZAPÍSANÝCH

POČET TRIED

SPOLU

DIEVČATÁ

počet / %

ODKLADY

počet / %

NEZAŠKOLENÍ V MŠ

počet / %

SAMOSTATNÉ ( SPOJENÉ )

43

19

4

0

2

 

c2) Údaje o prijatých žiakoch na štúdium na stredné školy
c.2.1 žiaci 9. ročníka

Prehľad o počte žiakov 9. ročníka prijatých na jednotlivé druhy SŠ

Gymnáziá

Stredné odborné

školy*

SOU-4. roč

SOU-3. roč

OU-2.roč

Prihlás.

Prijatí

Prihlás.

Prijatí

Prihlás.

Prijatí

Prihlás.

Prijatí

Prihlás.

Prijatí

19

19

35

35

9

9

10

10

   

                                    * priemyslovky, obchodné akadémie, pedagogické akadémie, umelecké školy

c. 2.2. žiaci 4. ročníka

Prehľad o počte žiakov 4. ročníka prijatých na 8 - ročné gymnáziá a iné školy

osemročné gymnáziá

Na iné školy

Prihlásení

Úspešní

Prijatí

Prihlásení

Úspešní

Prijatí

17

17

17

     

c. 2.3. žiaci nižších ročníkov II. stupňa ZŠ prijatí na SŠ

Ročník

Počet žiakov

prijatých na SŠ

Stredná škola, na ktorú bol žiak prijatý

8. ročník

   

7. ročník

   

6. ročník

   

5. ročník

   

c.2.4. Iné skutočnosti, vysvetlivky. (tu uviesť stručnú analýzu - porovnanie s minulým školským rokom, napr. prijatie žiakov 9. ročníka na SŠ, uviesť akí žiaci boli prijatí so zreteľom na dosiahnutý prospech, podobne aj u žiakov – absolventov 4. ročníka a ich prijatí na osemročné gymnáziá, porovnať akí žiaci boli prijatí so zreteľom na prospech a prípadne aj ďalšie porovnania, analýzy).

V minulom školskom roku boli prijatí všetci žiaci v prvom kole. Tento školský rok bol jeden žiak prijatý v druhom kole na strednú súkromnú školu. Žiaci dosahovali primerané výsledky na školu ktorú si zvolili.
Žiaci, ktorí sa prihlásili na osemročné gymnázium dosahovali veľmi dobré až výborné výsledky, pretože absolvovali 2 ročníky výberovej jazykovej triedy.

Kurz na získanie vzdelania poskytovaného základnou školou
Počet žiakov:
e) Údaje o výsledkoch hodnotenia a klasifikácie žiakov podľa poskytovaného stupňa vzdelania.(§ 2 ods. 1 písm. e) (Koncoročná klasifikácia podľa celkového prospechu, ďalej podľa ročníkov priemerný prospech z jednotlivých predmetov a výsledky externých meraní t. j. Monitor 9 v podmienkach ZŠ).

e.1.) I. stupeň základnej školy
Hodnotenie žiakov 1. ročníka

 

Počet žiakov

1. ročníka

Počet žiakov,

ktorí dosiahli

- veľmi dobré výsledky -

Počet žiakov,

ktorí dosiahli

- dobré výsledky -

Počet žiakov,

ktorí dosiahli

- slabé výsledky -

1. A

23

18

5

0

1. B

21

15

6

0

 

Hodnotenie žiakov 2. – 4. ročníka podľa variantu A

 

Priemerný prospech z jednotlivých predmetov podľa tried

SjaL

Cj

M

Prvouka

Vlastiveda

Prírodoveda

Ř triedy

2.A

1,47

 

1,33

1,27

   

1,35

2.B

             

3.A

1,21

1,50

1,28

 

1,17

1,24

1,24

3.B

2,05

 

2,00

 

1,79

1,79

1,88

4.A

1,48

1,41

1,59

 

1,19

1,15

1,36

4.B

1,80

 

1,90

 

1,95

1,65

1,86

Ř jedn. predmet

               

Hodnotenie žiakov 2. – 4. ročníka podľa variantu B

 

Ročník

Trieda

Počet žiakov

Počet žiakov so stupňom

- prospel -

Počet žiakov so stupňom

- neprospel -

2. A

0

0

0

2. B

16

16

0

3. A

0

0

0

3. B

0

0

0

4. A

0

0

0

4. B

0

0

0

e.2. II. stupeň základnej školy

Priemerný prospech z jednotlivých predmetov podľa tried

SjaL

Cj1

Cj2

D

Z

Ov

M

F

CH

P

Tchv

Vv

Hv

Tv

Nv/Ev

Ř triedy

5.A

1,71

1,47

 0

1

1,12

 0

1,59

 0 0

1,29

1,00

1,06

1,00

1,00

A

1,22

5.B

2,18

2,43

1,75

2,09

2,05

 0

2,55

 0 0

2,14

1,32

1,36

1,50

1,41

A

1,88

5.C

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

6.A

1,55

1,82

 0

1,09

1,14

1,00

1,50

1,59

 0

1,05

1,00

1,00

1,00

1,00

A

1,23

6.B

2,27

2,47

2,23

1,37

1,67

1,07

2,60

2,20

 0

1,80

1,00

1,33

1,27

1,23

A

1,68

6.C

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

7.A

1,68

1,93

1,46

1,21

1,57

1,00

1,89

1,82

 0

1,68

1,29

1,18

1,68

1,18

 0

1,51

7.B

2,54

3,06

2,00

1,50

1,85

1,04

2,46

2,85

 0

2,23

1,50

1,38

1,04

1,29

 0

1,87

7.C

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0   0 0 0 0

8.A

1,29

2,00

1,58

1,13

1,29

1,25

1,63

1,92

1,92

1,75

1,17

1,33

1,17

1,21

 0

1,47

8.B

2,17

2,53

2,43

1,54

1,50

1,25

2,58

2,42

2,54

2,42

1,42

1,08

1,04

1,29

 0

1,81

8.C

2,52

2,76

-

1,68

1,76

1,48

2,88

2,48

2,80

2,60

1,24

1,24

1,36

1,38

 0

2,02

9.A

1,14

1,76

1,71

1,14

1,19

1,1

1,76

1,24

1,76

1,24

1,00

1,19

1,00

1,06

 0

1,31

9.B

2,04

2,37

2,43

1,73

1,69

1,04

2,88

1,81

2,31

1,69

1,00

1,58

1,04

1,12

 0

1,72

9.C

2,45

2,50

1

1,45

1,45

1

2,14

1,73

1,91

1,68

1,00

1,00

1,00

1,18

 0

1,57

Ø jedn. predmet.

1,96

2,25

1,84

1,41

1,52

1,12

2,19

1,98

2,20

1,79

1,16

1,22

1,17

1,19

0

1,60

 

e 3.) Výsledky externých meraní – Monitor 9

Trieda

Počet žiakov

Z toho písalo

Matematika Ř v % v SR

Matematika Ř

v % triedy

Slovenský jazyka Ř v % v SR

Slovenský jazyk Ř v % triedy

9. A

21

0

61,4

85,2

81,2

92,8

9. B

26

0

61,4

58,6

81,2

76,6

9. C

22

2

61,4

66,0

81,2

82,9

9. D

 0 0 0 0 0 0

Celkom

69

2

61,4

69,3

81,2

84,6

 

f) Zoznam uplatňovaných učebných plánov v šk. roku 2005/2006 ( §2 ods.1 písm. f)

                                                                                    I. stupeň 

Ročník

Trieda

Uplatňované učebné plány

1.A

Z

1.B

Z

2.A

Z

2.B

Z

3.A

RVCJ-A.J.

3.B

Z

4.A

RVCJ-A.J.

4.B

Z

                                                                                 

                                                                                    II. stupeň

Ročník

Trieda

Uplatňované učebné plány

5.A

RVCJ-AJ

5.B

2

5.C

-

6.A

RVCJ-AJ

6.B

2

6.C

-

7.A

RVCJ-AJ

7.B

2

7.C

-

8.A

RVCJ-AJ

8.B

2

8.C

2

9.A

RVCJ-AJ

9.B

2

9.C

2

Poznámka: uviesť napr. pri RVCJ aký cj sa vyučuje, pri športovej príprave aký šport, ...

 

g) Údaje o fyzickom počte zamestnancov a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických zamestnancov školy ku dňu koncoročnej kvalifikácie (§ 2 ods. 1 písm. g)

Základná škola

Počet

Školský klub detí

Počet

Materská škola +

Počet

zamestnanci ZŠ –spolu

37

zamestnanci ŠKD

4

zamestnanci MŠ

 

Z toho PZ*

32

Z toho PZ

4

Z toho PZ

 

Z počtu PZ

 

Z počtu PZ

 

Z počtu PZ

 

- kvalifikovaní

29

- kvalifikovaní

4

- kvalifikovaní

 

- nekvalifikovaní

3

- nekvalifikovaní

 

- nekvalifikovaní

 

- dopĺňajú si vzdelanie

1

- dopĺňajú si vzdelanie

 

- dopĺňajú si vzdelanie

 

Z toho NZ**

 

Z toho NZ

 

Z toho NZ

 

Z počtu NZ

 

Z počtu NZ

 

Z počtu NZ

 

- školský psychológ***

1

- upratovačky

 

- upratovačky

 

- špeciálny pedagóg

         

- asistent učiteľa

         

- upratovačky

5

Školská kuchyňa a jed.

10

   

- ostatní

3

zamestnanci -spolu

10

   

Spolu počet zamestnancov

ZŠ + ŠKD + ( MŠ ) + ŠKaŠJ

51

Z celkového počtu

zamestnancov školy počet PZ

32

Vysvetlivky: PZ* – pedagogickí zamestnanci, NZ** – nepedagogickí zamestnanci
Špeciálny pedagóg*** - ak je platený pod
ľa osobitnej tabuľky (nie pedagogickej)
+ uvádza sa ak je základná škola s materskou školou

 

g1 Odbornosť vyučovania podľa jednotlivých predmetov v školskom roku 2005/2006

 

Predmet

Počet učiteľov neodborne vyučujúcich daný predmet

Tv

1

Z

1

A.j.

1

Tp

3

Vv

4

 

h) Údaje o ďalšom vzdelávaní pedagogických zamestnancov školy ( §2 ods.1 písm. h)
( uvádzať za školský rok 2005/2006)

Priebeh vzdelávania/počet

ukončilo

pokračuje

začalo

I.kval.skúška

1

1

 0 0

PC

24

24

 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0
0 0 0 0 0

 

i) Údaje o aktivitách a prezentácii školy na verejnosti ( § 2 ods. 1 písm. i) (uvádzať aktivity školy – aktivity realizované z iniciatívy školy (napr. Dni otvorených dverí, Deň chleba, atď. aktivity do ktorých sa škola zapojila (napr. Deň narcisov, Deň jablka, atď.) – tu neuvádzať projekty, tie uvádzať v ďalšej časti.

Údaje o aktivitách organizovaných ZŠ

Údaje o aktivitách, do ktorých sa ZŠ zapojila

Deň otvorených dverí pre budúcich prvákov

Chráňme životné prostredie

Deň otvorených dverí pre záujemcov o jazykovú triedu

 

Malokarpatský strašiak

 
   
   
   

 

Ďalšie informácie: uviesť prípadne stručne dopad týchto aktivít na život a na duch školy, odozvu u žiakov a pedagógov, resp. aj rodičov prípadné ostatnú verejnosť.

i1) Dosiahnuté výsledky v predmetových olympiádach a súťažiach

 

Umiestnenie - dosiahnuté výsledky

Umiestnenie v medzinárodných súťažiach

regionálne kolo

krajské kolo

celoslovenské kolo

názov súťaže

umiestnenie

ťaž ŠŠS

1.

1.

5.

   

ĽA hod. krik.lopt.

2. a 3.

       

Skok do diaľky

2.

       

Štafeta

2. a 3.

       

Beh 800 m

3.

       

Halový futbal

3.

       

Volejbal dievč.

3.

       

 

Poznámka: Umiestnenia v postupových súťažiach , v jednotlivých kolách uvádzať len pri dosiahnutí 1.,2.,3., miesta. Výsledky v medzinárodných súťažiach uvádzať všetky.

Olympiáda A.j. – 1.
Európa v škole – 1.
Slávik Slov. – 1.
Chemická olymp. – 2.
Hviezdoslavov Kubín – 3.

j) Údaje o projektoch, do ktorých je škola zapojená ( § 2 ods. 1 písm. j)

Názov projektu

Termín začatie realizácie projektu

Termín ukončenia realizácie projektu

Výsledky

SOCRATES I.

2006

2007

pokračuje

Škola podp. zdravie

2005

 

- „ -

Správaj sa normálne

2005

2006

- „ -

Projekt o USA

2006

2006

- „ -

Digitálni Štúrovci

2006

- „ -

       
       

J) Škola podporujúca zdravie-projekt, ktorý sa realizuje už štvrtý rok. Podporuje predaj mliečných výrobkov Danone, pitný režim žiakov, pravidelné rozhlasové relácie a vydávanie školského časopisu Blesk.
Nadácia Révia podporila sumou päťnásťtisíc Sk vytvorenie učebne slovenského jazyka. Vypomohla pri kúpe audiovizuálnej techniky. Na hodinách anglického jazyka žiaci 9. ročníka pracovali na „Projekte o USA“. Žiaci 5.A, 6.A, 7.A sa pripravovali v rámci dopisovacieho projektu „Teleprojekt s mestom Sandanski (Bulharsko)“ na širší projekt Socrates – Comenius 1 – školské partnerstvo, ktorý bol našej škole schválený Národnou kanceláriou.
V závere školského roka nám schválili projekt „Digitálni Štúrovci“, ktorého cieľom je využitie počítačovej učebne na škole v prospech žiakov, učiteľov, rodičov i širšej verejnosti. Projekt nám umožní zakúpiť jazykové programy, techniku, vyškoliť učiteľa v celkovej hodnote stotisíc Sk. Projekt obohatí výučbu jazykov na škole.
Prírodovedná predmetová komisia v rámci projektu Čas premien spolupracovala s firmami „Porocter a Gamble“ a „Jonson-Jonson“.
Žiaci piateho ročníka absolvovali projekt „Správaj sa normálne“, ktorí viedli pracovníci Mestskej polície v Modre.

k) Údaje o výsledkoch inšpekčnej činnosti vykonanej Štátnou školskou inšpekciou v škole (§ 2. ods. 1 písm. k)
Celoslovenského testovania žiakov deviateho ročníka MONITOR 9 sa zúčastnilo 67 žiakov. Percento úspešnosti 69,3 % v matematike, 84,6 % v slovenskom jazyku čo je nad celoslovenským priemerom.
Komplexná inšpekcia bola vykonaná v dňoch 15.3.2002 – 22.3.2002 so záverom:

- vzťah učiteľ – žiak na I. stupni
- starostlivosť o bezpečnosť pri práci
- aktivity školy v oblasti preventívneho a multidisciplinárneho charakteru
dobrej úrovni
- informačný systém
priemernej úrovni
- rozmanitosť využívania metód a foriem práce na vyučovacích hodinách (II. Stupeň)
málo vyhovujúcej úrovni
- uplatňovanie vzdelávacích štandardov
Kľúčové pozitívne stránky školy:
-
pozornosť venovaná problematike drogovej prevencie a výchove k manželstvu a rodičovstvu.
Kľúčové negatívne stránky školy:
- úroveň právneho vedomia, uplatňovanie a dodržiavanie školskej legislatívy

l) Údaje o priestorových a materiálnych podmienkach školy (§ 2 ods. 1 písm. l)
Výchovno vzdelávací proces sme realizovali v dvadsiatich kmeňových triedach. Pôvodných ť odborných učební pre fyziku, chémiu, prírodopis, technické práce a špecifickú prípravu dievčat sme rozšírili o odbornú učebňu cudzích jazykov, odbornú učebňu slovenského jazyka a tri počítačové učebne (jedna Infovek).
Žiaci využívali telocvičňu a ihriská, ktoré sú v súčasnosti narušené stavbou športovej haly.
K dispozícii žiakom i učiteľom bola školská knižnica. Poobedňajšiu činnosť mladších žiakov organizoval ŠKD v samostatnej budove v štyroch samostatných oddeleniach s herňou a počítačovou učebňou. Zariadenie všetkých počítačových učební je staršie, získané od sponzorov.
Učebné pomôcky sem zakupovali prostredníctvom katalógových ponúk v rámci možností rozpočtu a z príspevkov Rady rodičov.
V tomto školskom roku sa podarilo zrekonštruovať chlapčenské toalety na troch poschodiach. V mesiaci júl sa zrealizuje prestavba dievčenských toaliet na prvom poschodí. Počas leta bude pokračovať výmena okien na severnej strane budovy na prízemí. Nepodarilo sa získať financie na rekonštrukciu telocvične, opravu podláh, vymaľovanie.

m) Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej činnosti školy (§ 2 ods. 1 písm. m). { priložiť Správu o hospodárení za predchádzajúci kalendárny rok.}.
Rozpočet pridelený na rok 2006 bol 11.110 000 Sk.
Na poukazy na krúžky bolo na mesiac január až jún pridelených 181.440 ,– Sk, ktoré sme rozdelili: 110.400,– Sk na mzdy vedúcich krúžkov
11.000,– Sk na vzduchovky pre strelecký krúžok
22.000,– Sk počítače
38.040,– Sk na prevádzku školy
Iné finančné prostriedky získané prenájmom a zberom 51.200,– Sk.

n) Cieľ, ktorý si škola určila v koncepčnom zámere rozvoja školy na príslušný školský rok a vyhodnotenie jeho plnenia ( § 2 ods. 1 písm. n).

Cieľ – vychovať všestranne vzdelaného žiaka, pripraveného na strednú školu s dôrazom na pevné základy z cudzieho jazyka s nám podarilo splniť zrealizovaním učebných osnov vo všetkých predmetoch, dodržaním predpísaných štandardov. K realizácii pomohlo vybudovanie jazykových a počítačových učební, zapájaním žiakov do viacerých projektov a zviditeľnením našich úspechov v rámci mesta, okresu i kraja.

o) Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky, a oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť vrátane návrhov opatrení (§ 2 ods. 1 písm. o)
Silné stránky školy:
Kvalifikovaný pedagogický zbor.
Individuálne štúdium a Ďalšie vzdelávanie pedagogických zamestnancov.
Dlhodobo výborné výsledky v súťažiach a olympiádach.
Množstvo každoročne opakovaných mimoškolských aktivít.
Výborné výsledky a umiestnenia žiakov jazykových tried.
Rozmanitosť športových aktivít a záujmových krúžkov.
Výučba dvoch cudzích jazykov v dvoch špeciálnych učebniach.
Výučba v odborných učebniach CH, F, Pr, Tchv
Okrem krúžkov organizovaných školou navštevovali žiaci aj futbalový oddiel a hádzanársky oddiel TJ Slovan Modra. Dvadsať detí pracuje v Skautingu. Deti katolíckeho vyznania sa zúčastňovali aktivít v Centre rodiny.
Príjemné prostredie ŠKD mimo budovu školy.
Ochrana životného prostredia a zdravia realizovaním projektu Škola podporujúca zdravie.
Slabé stránky školy:
Nedokončený areál školy
Nekvalifikované využívanie niektorých predmetov II. Stupňa
Nedostatok finančných prostriedkov na rekonštrukciu podlahy telocvične
Príležitosti:
Výborné podmienky pre vzdelávanie žiakov
Vybavené učebne pre prácu s počítačom vo vyučovacom procese i mimo neho.

II. Ďalšie informácie o škole, ktoré môže správa obsahovať:
a) Psychohygienické podmienky výchovy a vzdelávania (§2 ods. 2 písm.a)


b) Voľnočasové aktivity školy (§ 2 ods. 2 písm. b)
Voľný čas trávilo 454 žiakov našej školy v 24 krúžkoch z nich jedenásť bolo športového zamerania, trinásť náučného zamerania. 23 krúžkov viedli pedagogickí zamestnanci školy, jeden krúžok viedol rodič.

c) Spolupráca školy s rodičmi, o poskytovaní služieb deťom, žiakom a rodičom (§ 2 ods. 2 písm. c)
Spolupráca s Radou rodičov sa neobmedzila len na finančnú pomoc, ale pomohli pri organizovaní zberu, karnevalu a výstav. V závere školského roka zorganizovali rozlúčkovú diskotéku s občerstvením pre všetkých žiakov.
Spolupráca s Pedagogicko-psychologickou poradňou sa realizovala prostredníctvom výchovnej poradkyne. Raz týždenne boli žiakom, rodičom i učiteľom k dispozícii služby školskej psychologičky.

d) Vzájomné vzťahy medzi školou a deťmi alebo žiakmi, rodičmi a ďalšími fyzickými osobami a právnickými osobami, ktoré sa na výchove a vzdelávaní v škole podieľajú
Oslovením sponzorov sa podarilo v škole vymeniť väčšinu nábytku v triedach a kabinetoch, skultúrniť pracovné prostredie žiakom i učiteľom.
V ŠKD deti môžu tráviť čas od 6.00 hod. a v poobedňajších hodinách prebieha činnosť do 17. hod.
Spoluprácou triednych učiteľov s rodičmi a včasným upozorňovaním na problémy a nedostatky sa podarilo predísť nedorozumeniam a sťažnostiam. Prešetrovali sme jednu sťažnosť. Vyučujúci vo vzťahu k žiakom dodržiavali Dohovor o právach dieťata, akceptovali žiaka a na ich návrh sa konali dvakrát individuálne stretnutia s triednym učiteľom a dvakrát triedneho učiteľa so všetkými rodičmi.

e) Výchovno-vzdelávacie výsledky v školskom roku 2005/2006
- dochádzka (zameškané hodiny, ospravedlnené, neospravedlnené, neprospievajúci žiaci, výchovné opatrenia pochvaly a pokarhania udelené triednym učiteľom, riaditeľom školy, znížené známky zo správania) – ( možno využiť prílohu z programu Kotaša/Doklady )